// ZieyraSulley
aku TAK SUKE KAU laa!!


marah sangat da ni, bukan ape,, kite tak de pulak carik pasal ngan die, koyak baju die, curik pakwe die k, ape ke,, kite taw la kite ni cantek, comel, montel, molek, baik haaaa... okeh, cukop perasan!!

cube fikir yee,,
dulu kite ade couple dgn sorang mamat ni, kite bagi la name die A,, ok fine. kitorang bole kate bahagie la gak, i mean, kitorang jarang ade gado, lagilagi pasal pompan or laki len, den 1 day, A ni nak pegi siapkan assignment, oleh kerane kite ni amek course engineering and die course akaun, so die kne la pegi mintak tolong orang lain. orang lain ni plak gadis tuh, eh tak boleh, suci sangat, pompan tuh,, haaa..kite bagi name die W.

ni lah die--menyampah betol

kite ingat setakat belajar and wat assingment la ofkoz, tapi tak pulak, dorang boleh pulak becinte, mesti la kite maraaa!! (tanduk da tumbuh satu) what the fiisssshhh**

okeh fine tuh mase dulu, sekarang ni bole la pulak satu college dgn beliau, and die buat lagii,

pada satu malam yang dingin, sejuk sehingga ketulang hitam, aku berjalan pulang dari koop (koperasi), seseorang menegur ku, awak cantik laa.. SHUT UP!! sori ade kesilapan teknikal..testingtesting..heheh

kite jalan balik dpd koop, den ade mamat ni tegur, siti ye? (dengan muke paling indah sekali)..
@$%@%@#^... cukop,
name saya zieyra, saye ulang zieyra,, zieyy..raaaa
pendekkan cerite--diemengoratbertanyetergelakanddd d d d so on..
ruperupenye yang menghantar mamat nih untuk datang mengorat ialah si W,
macam nak spy la konon

menyampah nye la tengoookk *tumboktumbok

wey kau kenape haaa???aku tak nak carik pasal ngan kau, *hilang dah kitekite
jangan la wat aku cam nihhh, sobsob siyes doh, aku rase cam kau nih pompan yang *****
jangan la kacau hidup orang, kau fikir kau hot ke??
malas aku nak cite panjangpanjang,semak blog aku jee

huhh

-
-
-
-
rase macam kalau jumpe je pompan nih esok macam nak kasi pelempang je due tige das
yeayyy..(tanduk lagi satu dah tumbuh)

Labels:



Newer | Older
Disclaimer

Hi peeps. It's Zheyrr fer short. An Omnomnomnivour!
Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. I have disabled right click and dragging, please use ctrl+c. Enjoy


Navigations!

FOLLOW | DASHBOARD

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

++ Your IP ADRESS is:
++  baby(s)


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Zieyra Sulley